در مجموعه تأمین تجهیزات مراکز داده آرمان، رضایت شما اولویت ماست. چنانچه در خصوص خدمات گارانتی، پشتیبانی فنی، کیفیت محصولات یا روند خدمات‌رسانی، انتقاد، شکایت یا پیشنهادی دارید، می‌توانید از طریق فرم زیر مستقیماً با مدیریت مجموعه در ارتباط باشید.

شرایط عمومی و موارد ابطال گارانتی

بطور کلی قطعات و دستگاه های فروخته شده توسط شرکت آرمان به مدت ۱۸ ماه از لحظه فروش به مصرف کننده دارای گارانتی میباشد.

موارد ابطال گارانتی :

  1. صدمات ناشی از حوادث غیر مترقبه
  2. نوسانات برق
  3. استفاده نادرست و خارج از استانداردهای تولید کننده
  4. ضربه فیزیکی و آتش سوزی
  5. دستکاری توسط افراد غیر متخصص
  6. مخدوش شدن برچسب گارانتی
ضمانت کالا فقط سخت افزاری بوده و شرکت تعهدی در خصوص عملکرد نزم افزار های نصب شده روی دستگاه ندارد

اطمینان می‌دهیم کلیه پیام‌های دریافتی با دقت بررسی شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ‌ داده خواهند شد.

با سپاس از اعتماد و همراهی شما

نظرسنجی - گارانتی

نام(Required)
۱. میزان رضایت شما از فرآیند دریافت خدمات گارانتی چگونه است؟
۲. سرعت پاسخگویی تیم پشتیبانی گارانتی آرمان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
۳. آیا خدمات ارائه‌شده در دوره گارانتی انتظارات شما را برآورده کرده است؟
۴. نحوه برخورد و پیگیری کارشناسان پشتیبانی چگونه بود؟
۵. کیفیت تجهیزات جایگزین یا تعمیرشده در دوره گارانتی چگونه بود؟
۶. در مجموع، چه امتیازی به خدمات گارانتی شرکت آرمان می‌دهید؟